بی حس

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

بی حس شده ام

از درد

از بغض

فقط گاهی

خط اشکی میسوزاند صورتم را

"همین"

"سکوت" همیشه نشانه رضایت نیست

شاید

کسی دارد خفه میشود

پشت یک "بغض"

کاش میشد

بعضی"ادما"رو شب

ساعت 9 گذاشت دم در

اشغالن اشغال



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت12:09---20 آذر 1391
سلام سحر جان...ممنون که سر میزنی!!!!

...
ساعت21:15---19 آذر 1391
salam sahar jan mamnoon azinke sar zadi be webam
shad bashi


نسترن
ساعت1:34---17 آذر 1391
گاهی که دلتنگ کنار اینه می ایستم:

تصویر تلخ دختری راتماشا میکنم

که لابه لای تنهایی اش

مچاله میشود


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت20:41---16 آذر 1391
بعضی ها از دور می درخــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـشند!

نزدیک که میشوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند

که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند

و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند . . .


amir
ساعت13:59---15 آذر 1391
سلام من مدیر وبلاگ amoozesh1.blogsky.com هستم من تصمیم به ساخت وبلاگم در میهن بلاگ گرفتم و شما رو هم در همون با نامی که گفتید لینک کردم شما هم من رو با نام ( آموزش 21 ) لینک کنید و بعد از این که لینکم کردید به من خبر دهید
اسم وبلاگم ( amoozesh21.mihanblog.com) هست و اگر با ساخت وبلاگ گروهی موافقید از طریق نظر به من خبر دهید
یاحق
موفق باشید


roz meshki
ساعت18:06---14 آذر 1391


بهاره
ساعت21:32---13 آذر 1391
سلام

وب قشنگی دارید واقعا از دیدنش لذت بردم

من لینکت کردم خوشحال میشم اگه وب من رو هم لینک کنی

مرسی عزیزم
فـــدات آجي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 13 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 19:53 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa